23 Mart 2010 Salı

Şanışer - Zenne Cevabı

Standart Şanışer - Zenne Cevabı
Şanışer Verse

Mektep rap hürrem devletim ülkem benim ülkem
Geri dönmem ben tek neferi benim belkide sokağımdan git
Bu GanLar ile bu ahval ile bulan nafile deniz maviye rapim kafiye
Eski hasımlar bugün şer diye önümde eğilirler hangi yüzle
Buralara kursam bi şehir ama göremeden ölsem gelişim
Kana bulanıp övünsem bilişim beni karşıda görse bitişik
Tepeden tırnağa göğe şer yazdım beni rap diye dinleme al tahtım
Yeni gündeme misileme ol namağlup tabiat kural işlemez al tatlım
Hani küçük ama güzel evler varya içi dolu keder içimizde akar ya
Dili mili mili bana gel yıka bedenimi kapa kapıları kubar balya balya
Minimal eğitimini şey kişi denyo bi kedisi bile yoktu bu şerin anla
Tanıdığın aslında bi başkası kaç yaşı şendi kodestemi hala
bu gecelik elimi melegim ile kilime koy eminim emelimi benden almaktı rape kupa kale kesin iki katı kelime karkafa karkaranfilim oynadı ==>(burayı arkadaşla çözesiye kadar baya uğraştık xD )
Düştüm arkasına küstüm her kesime dostum al beni de raplere yar et
Kalbime lanet defter emanet sokrat'ım hepsinden nigga daha net

NakaraT:
Bu zenne cevabı ben bi seli kaldı
Sen sevabım evde yanqın hep dayandım kadere
Sevip ölümü kime ne ?
Velhasıl iki sözüne inandım

Sokrat Verse

Hayallerimde vardı bak kanardım ruhu sattım noldu
Meleklerim bi okyanusta çaresiz boğuldu
Kan mı sordu tek benim fakat karakterim çoğuldur
Sonda birini tanıdım vesselam bi Tanrı hediyesi
Önüme geçti şeytan aldı geri verin velakin hep diyesim oldu her kelama
Aynaya bakınca ince gülesim oldu gülünesin suratla
An süratla ölünesi kuL oldum aynı anda
Gömülesi,toprak altı sürünesi
Nefesi olmayan bi cansız oldu oğlun annesi
Bi kadın oldu anlatım sapıktı oğlum adına bu rapi koydum
Sakladım bi kaç kalıntı nolur susun artık doydum
Olur pusu sardı kolum boğulur işim artı artık peşin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder