23 Mart 2010 Salı

ŞanıŞER&BeLa - DiSS Gibi BiRŞey

Şanışer;

Rapte kara kalem adına yaz kitabını çalmam sözünü ve çantam söz dolu kalpam beat olur alsam beat onu mal kel adam edecek rapim olacak kan dökülür sana mantara kan bara mantıken adlara şarkı da yazsana son kez o.r.p.ların dissi yer kadının beni düşünür terler bil bunu
bil domun mermiye bil konu nerde sat arkadaşlarını markalar yarını düşünücekse para silinecek ve neleri başına kalırsa böcekleri kovaladı Şer rüyalarını bastırıver tadı kel başlarını eski karayel dolu boldu rapin yanı vardı yolun sonu köprüme gel taşırım omzuma bodur Kanlara bastım arazlara gazdım arazi ve farkı farazi ve marsı gören kameram senin anneni es değeri kanka youtube yaz beni dolduran herkesi payladım maytabı naylona geçirip alayları ser gitarım gibi beynine perde çekerdim sahte organizasyonların

Bela;

Kalemini al hadi karala bişeyler
Arkana bakmadı öldü bireyler
Sende bi kancık ben de bi kanca
Fazla tökezleme biter bu parça
Boyunuz geçti ve sertti kulaksız
Bana rapi öğret biraz ve haksız
Sence bi takla yak bi ateşte
Kafanızı kaldırın her seferinde
Rap yaparız biz adımız belli
Yerimiz beat av tipimiz resmi
Yapılan hesaplar tutmadı galiba
Biz karadayken siz girdapta
Münasebetsiz bir giriş oldu bu
Mülakatım var yok bi tahtın
İndiğin derelerin hepsi kuraktır
Hadi bize yol ver buda senin bahtın
Burası karanlık ökülünü kaybet
Fazla cebelleş yok ki bi marifet
Kırıldı dallar yere düştün sen
9 canlı piç ölmedi hayret
4'lü combo ve kondomu patlat
Aynı yoldayız hepimiz çatlak
Biz beynimizi rap e vermişken
Arzı alamet pek zor dişten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder