23 Mart 2010 Salı

Lider-Gzm-Bela ft ŞER - Soldum Kederden

Lider Verse

herkes birşeyden korkar
ama birşey herkesten korkmaz
gönlüm seni istemez artık
zamanında sendin düzenbaz
kafama takılan olayın sonucu
savaş yerinde kat mürettebat
yanıma gelmeyin istemem
gözler yaş dolu ben berbat
özledim her gece bakmadım önüme
durdurun herkesi vurdurun kellemi
affetmem ben kendimi (zaten)
odada boğuldum kendi köşemde
kuruntu oldu durdurdum
kafama takıldı vurdurdum
dertlerimden ölümüne kaçarak
işte böyle unutuldum
tamam uzatma sevgimi kaldırma
ama sevgimi yalanla
sevgi kalmadı içimde
sana dar bir avun eski raflarla
hergece ağladım Taşladım kalbimi
sadece bir hiçin uğruna
kanıma canıma yerleşirken
bıraktın gittin neyin uğruna
yağmur yağarken gözlerimden
kalbimin en derinliklerine
uzatamadım elimi bakamadım
olanı biteni unutup gözlerine
saramadım bedenini sevemedim
sensizlikte sensiz sevilmeyi
bilemedim önemini kıramadım kalemimi
istedim ben küfretmeyi

(nakarat) (GZM)
Geçmişi silsem anılar tüketen
Kalanlarla sen doğsan yeniden
derdim derinden ne kaldı maziden
terkedip gidenn
soldum kederden!!...

Bela Verse

aldatmak kimlerin özeli
ağlatmak yaralamak aşkı
yalvarmak son pişmanlık
sabretmek inanç mı dersinn!
olmadı bulamadım aşkı derinden
kendimi yarladım her seferinde
parçalı kalbimin her karesinden
kaçan bu sevgin yok kafesinde
ben beni tanımadan aşık olun
yada sen bu kin dolu yürekte varsa
ne varsa farkeden hepsini yakar
geride bıraktım ben bi günahla
resmini yakamadım hep denedim ve
bakmaya doyamdık halde değilken
bende sorunları ben suçluyken
seni terketmektir doru gelen

ŞanıŞer Verse

terket beni git yok yere mualefet
aşkıma şaadet edin başı geyder
kurulayın afetle kalacak affet
beni yıktın ya bu rap bana maabet
gittin varya hergünüm aynı
nakarta hatun yok heycanı
savaşıma mermim gözüme karaltı
üzerime geldi ve hep o kazandı
şimdi bu bile kelimen kara yas
bize bitti demişler bunları yaz
bitik ellerimin gücü az
geceler boyu ağla nigar countrgerillass
neyse bu barışa kafam beni tanı sen
gittin şimdi günler taramalı
çok romantik olamadım ama boşver
pişman olup dönüp beni aramalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder